donderdag 10 november 2011

Wie zijn wij?

Marije
Hallo ik ben Marije en ik ben 13 jaar oud.
Ik hou heel erg van dansen en van tekenen en dat doe ik dus ook heel vaak.
Ik hou ook erg van fotograferen dus wou ik via deze workshop ook leren filmen.
Dat was het wel dus;

xxMarijeXD

Eva
Hey, ik ben Eva en ik ben net 13 geworden.
Ik hou van tekenen, opmaken, muziek luisteren en ik ben verslaafd aan mijn blackberry.
Verhalen schrijven en acteren lijkt me ook wel wat, dus interviewen is vast niet zo moeilijk.
Tah Tah. <3

Kim
Hoi, ik ben Kim en ben 13 jaar. Ik hou van nagels lakken, mijn vrienden en vriendinnen en aan SHOPPEN ! Ik vind deze workshop heel erg leuk omdat ik tv kijken leuk vind, en altijd al wilde weten hoe dat nou in elkaar zit. Nu mag ik dus dat zelf doen, het komt alleen niet op TV....
-XXX- Kim

Martijn
Hoi, ik ben Martijn en ik ben 13 jaar. Ik hou van voetbal en tennis.
Martijn

Stijn
Hoi, ik ben Stijn =D
Ik ben 13 jaar, mijn hobby is hockey.
doei, Stijn

Sofia
Hooii ik ben Sofia en ik ben 14 jaar
Mijn hobby is hiphop.
Xx.

1 opmerking:

  1. Hallo, ik ben Anoniempje. Ik vind het erg leuk dat jullie blog deze keer gaat over roddelen. Ik volg wel vaker videoworkshop blogs en vind dit wel zo'n onderwerp dat niet vaak voorkomt. Ik heb zelf eens een roddel verspreid en dat kwam bij de verkeerde terecht. Toen werd hij heel boos en heeft met een groepje mij in elkaar geslagen. Op dat moment besefte ik dat het niet goed is om dingen te vertellen, die niet eens heel erg zijn, zonder dat ze waar zijn. Sorry als ik jullie verveel hoor maar ik ga dit wel vaker doen. Want ik vind het heel moeilijk om mijn gevoelens met andere te delen. Oh wacht ik zal wel mijn intreses enz. delen.

    Lievelings eten= Mijn lievelings beleg is kaas, hagelslag, of honing. Mijn lievelings eten is roggebrod met Katenspek en snert (erten soep)

    Intresses:Ik lees graag boeken van Jacques Vriens en ook de serie de Grijze Jager. Mijn hobby's zijn gamen, waterpolo, en tennis.

    Ik heb 2 katten en een parkiet. Ik ben enig kind en heb wel gewoon een vader en een moederXD (duh)Oh ja, thuis praten we ABN (algemeen, beschaafd, Nederlands) maar eigenlijk meestel engels.

    Doei,

    XXX-Anoniempje-XXX

    BeantwoordenVerwijderen